środa, 23 stycznia 2013

Metamorfoza dziewczynka369

Siemcia. Po długim czasie wracam na Stardoll. Dziś  zdecydowałam się zrobić metamorfozę dziewczynka369. Zapraszam do czytania.

Przed metamorfozą dziewczynka369 wybrała styl klasyczny. Poważny żakiet i przewiewne spodnie. Według mnie ten styl jest bardzo ciekawy. Moja ocena to 5/6. Wybrałabym ci tylko zamiast przewiewnych spodni czarne rurki.
Po metamorfozie wyglądasz zupełnie inaczej. Różowa mini, biała bluzka + bolerko z ELLE . Według mnie świetnie. Jako dodatki błyszczący pasek , czarna torebka i berecik pasujące do reszty stroju. Buty na wysokim obcasie świetnie wyglądają z resztą stroju. Według mnie 6/6.
Makijaż jaki wybrałaś jest jednym z moich ulubionych. Duży plus za kupione włosy. Wszystko cudnie 6/6.
Ja na początek zmieniłam włosy ( chciałam ,żeby pasowały do kreacji, którą stworzyłam z twoich ciuszków). Do oczu dodałam sztuczne rzęsy a znacznie mniej cieni do powiek. W kwestii makijażu 5/6.
Ty wybrałaś błękitny kolor paznokci. Jak dla mnie troszeczkę za jasny i za bardzo rzuca się w oczy.Niestety 4/6.
Do twojej sukienki wybrałam różowy kolor paznokci. Też jest trochę za jasny i jak tak myślę mogłam wziąć czarny kolor. Też 4/6
Hymm... Od razu powiem ,że masz lepiej pomalowane, ale ta zeberka dla zabawy :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz