czwartek, 24 stycznia 2013

Metamorfoza Ka.Sia

Przed metamorfozą Kasia miała strój na bal. Nie pasuje mi do twojego odcieniu skóry fioletowy kolorek i żółty naszyjnik z kolczykami. Szczerze mówiąc strój nie przypadł mi do gustu. Buty jednak pasują do sukienki-wolałabym czarne ale też mogą być... Mały plusik za torebkę, która pasuje do sukienki. 3/6

Nie miałaś zbyt wiele ciuchów, ale muszę przyznać ,że wyszło całkiem nieźle. Styl rockowy to jeden z moich ulubionych. Krótkie spodenki i dwie bluzki połączone w jedną. Do tego trampki i mamy ciekawy strój :) Jako dodatki wybrałam tylko pasek, który w połączeniu z bluzką wygląda czadowo. Co do spodenek mogłyby być czarne , dlatego 5/6.
Jeśli chodzi o makijaż, zielony kolor nie bardzo pasuje do reszty. Zieleń, pomarańcz i fiolet.. Włosy mają fajny kolorek , więc 3/6.

Włosy do tego koloru skóry wybrałabym jasne. Dlatego tworząc ci make-up wybrałam tą fryzurkę. Cienia do powiek nie użyłam wcale,ale to nic ,bo wystarczyło nałożyć na siebie dwie sztuczne rzęsy i już jest ładnie. Teraz mogę dać 5/6.

Mam nadzieję ,że spodoba ci się moja metamorfoza. Zapraszam do obserwowania bloga, komentowania i oceniania notek. Dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz