piątek, 25 stycznia 2013

Metamorfoza ejyh

Przed metką: Bardzo ładna sukienka i pasuje do butów. Ten naszyjnik też bardzo ładnie wygląda. Może trochę mało dodatków, dlatego 5,5/6

Po:Niestety nie mogłam zdjąć naszyjnika , więc na niego nie zwracajcie uwagi :) Sukienka to tak naprawdę kombinacja paru ciuszków. Czerwona sukienka, bluzka w kwiaty i czarna prześwitująca bluzka. Nie chciałam ,żeby było widać ramiączka, więc założyłam bolerko. Według mnie też pasuje. Buty to też połączenie czarno-czerwonych butów z czarnymi butami PPQ. Jako dodatek szara torebka w czerwone kropeczki. Teraz idealnie 6/6 :) Uznałam ,że ta stylizacja pasuje do  tego pokoju, dlatego inne tło :)

 Przed: Ładny delikatny makijaż bardzo mi się podoba. Oczy mogły być bardziej wyraźne ale i tak ok.Nie przepadam jednak za tą fryzurą, dlatego  5/6.

Po: Fryzura kupiona według mnie ciekawiej wygląda niż ta poprzednia.Makijaż... Pierwsze co zrobiłam to pomalowałam oczy tuszem do rzęs, aby były bardziej wyraźne. Potem pomalowałam lekko na czarno. Dodałam sztuczne oczka, bo bardziej podoba mi się niebieski kolorek do czerwonych włosów. Kolczyki w kolorze czarno-czerwonym pasowały i do torebki ze stylizacji ;P Chciałam ,żeby usta się wyróżniały.Lekki różowy kolorek według mnie fajnie się dopasował.Teraz 6/6 ;)
                                 Fajny pomysł na święta :D
                                 Przed: Bardziej wiosennie
                                 Po:Na Halloween ;D
Mam nadzieję ,że Ci się spodoba metka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz